Tuesday, 18 September 2012

Pasangan Pelajar Kantoi Dirakam Ketika Membuat Projek

| | 3 comments »
Ini merupakan gambar yang diambil melalui cctv, pasangan Cina kantoi buat maksiat di dalam dewan, kedua2 mereka merupakan pelajar Hebei Politeknik Kolej Industri. Asyik "bermain" dalam dewan kuliah tak sedar diri dirakam oleh kamera litar tertutup.


Lagi GAMBAR?...

Monday, 17 September 2012

(8 Gambar) Anak Antonio Banderas Dan Melanie Griffith Memang Cun

| | 1 comments

Wah.... boleh tahan anak dara tunggal Antonio Banderas (52) dan Melanie Griffith (55) ini. Stella del Carmen Banderas Griffith (16) pernah berlakon dalam sebuah sahaja filem iaitu Crazy in Alabama bersama ibu beliau. Not bad. Harap dah tua tidak gila melakukan teknik "mengambil wudu'" untuk mengekalkan muka cekang dan muda beliau seperti ibu beliau. Just faham je la.

Lagi GAMBAR?...

(9 Gambar) Selena Gomez Yang Cute

| | 2 comments »

Lama tak dengar khabar dari Selena Gomez a.k.a awek Justin Bieber. Semalam beliau menghadiri majli tayangan surung filem terbaru beliau Spring Breakers di Venice. Filem ini turut dibintangi rakan Disney beliau Vanessa Hudgens.

Lagi GAMBAR?...

(7 Gambar) Peserta America's Next Top Model Kini Penagih Tegar

| | 0 comments »

Jael Strauss (28) ialah peserta musim ke 8 yang kami ingat sangat kerana beliau bersuara serak basah dan mempunyai masalah peribadi. Beliau mengaku mempunyai masalah penggunaan dadah dan ketika rancangan dirakam seorang teman beliau meninggal dunia kerana overdose. Ini cerita 6 tahun dahulu dan kami terkejut apabila membaca laporan berita Jael kini hidup sebagai seorang gelandangan kerana ketagihan dadah jenis Methampehtamine yang tegar. Beliau dahulu seorang wanita yang kurus tetapi kini kelihatan semakin kurus seperti banduan kem Auschwitz . Kulit muka dan badan beliau kini dipenuhi parut dan keruping yang merupakan kesan penggunaan Meth jangka panjang.


Beliau kini cuba diselamatkan abang dan ibu beliau dari terus hidup sebagai seorang penagih. Dengan bantuan Dr Phil (doktor yang kerap muncul di dalam rancangan OPRAH) , keluarag Jael berharap beliau dapat diselamatkan sebelum meninggal dunia. Kami di Blogserius berharap beliau dapat membebaskan diri dari terus dibelenggu ketagihan meth. Walaupun kami tidak minat beliau ketika muncul di dalam ANTM, kami tak sanggup melihat perubahan fizikal beliau yang sangat sedih.
Lagi GAMBAR?....

Fakta - Senarai 10 Universiti Yang Terbaik Dunia 2012

| | 0 comments »

Carta IPT

Ini dia carta IPT terbaik dunia untuk tahun 2012......... kalau kamu kenal sesiapa pernah belajar di sini sila tepuk tangan. Bukan sengaja nak buat kecoh tapi mereka memang sangat pandai!



Lagi Foto Pengacara TV Yang Memalukan Tersebar

| | 3 comments »

Kadang-kadang kami rasa cam tertipu plak ye. Betul jugak kata orang, ” Dont judge a book by it cover ” .. tapi bidalan ni selalunya menyeru kita supaya tidak memikirkan yang buruk-buruk mengenai seseorang. Tapi bidalan ni juga kadang-kala menyebabkan kita menyilap tafsir kepada seseorang yang dikaca tv pijak semut pon tak mati.. Punye la sopan santun.. kalau keluar kat MHI atau Medik TV tu, abis semua mak nenek kat Malaysia ni mengidam nak jadikan menantu.. tapi lepas nengok gambar-gambar yang kami akan dedahkan ni, pastinya mak nenek di Malaysia ni akan menganggap mimpi ngeri je la jadikan that girl menantu.. Hoh!! Hipokrit sungguh!! buat topic khas dalam rancangan Sensasi kat TV3 bagus ni. Kasi hentam personality satu bumbung!! Hehe..

Lagi GAMBAR?...

Zed Zaidi Seperti Menepuk Air Di Dulang, Terpercik Ke Muka Sendiri, Bikin Kecoh Betul!

| | 0 comments »

Susulan kenyataan yang agak keras daripada Zed Zaidi tentang artis yang dibayar lumayan untuk memburukkan kerajaan, Hairie Othman tampil membalas kata-kata yang dikeluarkan oleh Presiden Seniman itu. Menurut Hairie Othman, Zed Zaidi seperti menepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri. Kalau anda tak faham peribahasa ini, silalah tanya cikgu Bahasa Melayu anda.

ShareThis