Monday 17 September 2012

Zed Zaidi Seperti Menepuk Air Di Dulang, Terpercik Ke Muka Sendiri, Bikin Kecoh Betul!

| |

Susulan kenyataan yang agak keras daripada Zed Zaidi tentang artis yang dibayar lumayan untuk memburukkan kerajaan, Hairie Othman tampil membalas kata-kata yang dikeluarkan oleh Presiden Seniman itu. Menurut Hairie Othman, Zed Zaidi seperti menepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri. Kalau anda tak faham peribahasa ini, silalah tanya cikgu Bahasa Melayu anda.

Kata Hairie Othman:-

"Dia cakap macam itu sebab dia melihat diri dia sendiri agaknya dan dia fikir semua orang berfikiran sama macam dia. Kalau tidak, masakan dia mengakui, artis tidak akan membuat sesuatu dengan percuma. Kalau artis atau Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) seperti Seniman contohnya hendak menyebelahi Umno, tak apa pula, tetapi bila ada yang sokong pihak lain tak bolehkah? Seniman sendiri juga digunakan Umno, tetapi itu pendirian Seniman".

JUSTKECOH: Kedua-dua mereka ini ada pendapat dan pegangan mereka sendiri. Selagi rasa betul, go on jerlah dengan apa-apa yang anda hendak lakukan. Jangan sampai menyusahkan rakyat marhaen seperti JustKecoh ini sudahlah. Tak ke gitu? Selalu bikin kecoh?

0 comments:

Post a Comment

ShareThis