Thursday, 6 September 2012

Artis Malaysia Paling Cun dan Seksa Dilihat! (18 Gambar)

| |

Hidup sebagai artis ini memang la sangat sukar dan terseksa, lagi-lagi artis perempuan...asal baru je nak naik skit dah kena gosip..kepada mereka yang baru2 nak berjinak untuk menjadi artis ni, bawak2 lah berhati-hati, cuba ingat kembali ada tak gambar-gambar 18sx yang anda simpan??

kalau ade cari semua...buang dulu...gambar berasmara ke gambar pelok-pelok ke...gambar berpakaian...semua kena jaga..itu pesanan je,,tak ikot pun tak pe....tapi kali ini..jum kita tengok artis mana yang paling cantik dan seksa kita tgk...( seksa tu terliur lah jawapannya ok)...


Fasha Sanda

Rozita Che Wan

3 Gadis Himalaya

Nasha Aziz


Nora Danish



Lisa Surihani


Miera Leyana


Fazura


Jasmini Hamid


Maya Karin


9 comments:

Anonymous said...

http://thePayingJob.com/?id=markus11

Anonymous said...

Wow..! Rozita Che Wan kulit flawless
Tabita Skincare

Anonymous said...

Badan macam jasmini tu memang sedap nak rasa... Tapi maya karim tetek die kecik la

Anonymous said...

jasmin....sedap hooooo..

Anonymous said...

wuu

Anonymous said...

Jasmin hamid badan sedap...nak pancut

Post a Comment

ShareThis